Perfect Fight Club
Muay Thai, Ökölvívás, Jóga

Edzőink: Puskás Dávid

Edző/segédedző

Magamról

Kulcsfontosságú szerepet tulajdonítok a rendszerességnek, a helyes kivitelezésnek, legyen szó alap-vagy összetett gyakorlatokról, valamint az önmagunkhoz viszonyított fejlődés felismerésének. Szívesen beépítek az edzésekbe saját testsúlyos gyakorlatokat, törekszem a változatosságra az eszközhasználatban és a gyakorlatok összeállításánál is.

Gyerekkoromtól kezdve folyamatosan mozgásban vagyok (úszás, karate, tenisz, ping-pong, futball, vívás, shinkendo, Thaibox, Jóga) és saját magam is tapasztaltam, hogy a rendszeres sport életminőség javító hatással is bír.
A Thai-boxal elösször 2008-ban ismerkedtem meg, és azóta is tanulom, ez egy soha véget nem érő tudomány úgymond, precíz és pontos.
Egyesületem a Perfect Fight Clubb aminek a mai napig nagyon sokat köszönhetek, és kulcsfontosságú szerepet tölt be az életemben.
Több versenyen indultam és a mai napig aktívan részt veszek bennük.

  • Területi bajnokságok.
  • K1 szabályrendszerű gálák
  • Profi „A” kategóriás MuayThai szabályrendszer (MuayThai MANIA)

Az edzősködést 2011-óta folyamatosan gyakorlom az egyesületünkben, mindig be segítettem az edzőmnek, akár gyerek edzésen, akár az idősebb korosztálynál. Majd végül úgy döntöttem, hogy saját teremben is kamatoztatom a tudásomat másokat segítve ezáltal. Budán már tartok edzéseket és azt a lehetőséget kaptam, hogy itt a 15. kerületben is átadhatom eme tudást.

Kiknek ajánlom? Mindenkinek:

Ha érdeklődsz a küzdősportok (ökölvívás, Muay Thai, K1 stb) iránt, esetleg fogynierősödni szeretnél, vagy az állóképességeden - sőt, nem vicc, az önbizalmadon - javítani, várlak Téged! Ha magad is kipróbálnád például a thai-boxot, de a nagy lépésre (az edzőterem meglátogatására) még nem szántad rá magad, olvasd el ezt a kis kedvcsinálót.
A legfontosabb - és ez sokak számára újdonság -, hogy a legelső edzés legelső gyakorlata nem az, hogy egy tapasztaltabb küzdőtől jól kikapunk. Ez csak a filmeken van így.

Az első edzések mindig az alap ütések és rúgások megtanulásával telnek. Ezeket a mozdulatokat először a levegőben, illetve box-zsákon, vagy az úgynevezett pajzson
gyakoroljuk. Az edzések során nagy hangsúlyt fektetünk a bemelegítésre, a nyújtásra, a fizikai erőnlét és állóképesség növelésére.

Az edzéseink valóban pörgősek, és az edzettebbek számára is megfelelő terhelést biztosítanak. De kezdőként akkor sem kell aggódnod, ha előtte hosszú ideig vagy egyáltalán nem sportoltál Odafigyelek az állóképességre, és a kezdők számára könnyebb gyakorlatokat, rövidebb terheléseket írok elő. Amikor formába jöttél, csak akkor veheted fel a többiek tempóját.


Edzőink: Puskás Dávid - 1. kép
 
 
(C) Perfect Fight Club, minden jog fenntartva